Advertisement

לינוי אשרם תרגיל / התעמלות אמנותית: שתי מדליות זהב ללינוי אשרם בגביע העולם ... : מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון.

לינוי אשרם תרגיל / התעמלות אמנותית: שתי מדליות זהב ללינוי אשרם בגביע העולם ... : מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון.. נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. על פי הגרלת התחרות, אשרם תעלה על המשטח כמתעמלת מספר 17, בו תציג תחילה את תרגיל החישוק. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. אני מתה לחזור כבר הביתה.

לינוי אשרם וניקול זליקמן במוקדמות תרגיל הקרב רב. לינוי אשרם מאתגרת את הבלתי אפשרי, ושחר צוברי מסרב לדעוך. כל הכבוד, בהצלחה להם מחר בקרב רב. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם. לינוי אשרם החלה עם תרגיל החישוק ואחרי שביצעה תרגיל נהדר ברמת קושי גבוהה, כהרגלה, לא הצליחה אחת המועמדות המובילות למדליה אולימפית לתפוס את החישוק אותו זרקה וקיבלה ציון נמוך יחסית של 23.500 נקודות.

ניצחון מנטלי: על ההופעה של לינוי אשרם במוקדמות
ניצחון מנטלי: על ההופעה של לינוי אשרם במוקדמות from ynet-images1.yit.co.il
לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. פלס שהתרגשה לראות את לינוי לצלילי שירה, מסרה: אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב בתרגיל הקרב רב בהתעמלות אמנותית! לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם.

לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע.

גם אני אוהבת אתכם מאוד. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. את הנדיה קומנץ' של ישראל. נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09 זליקמן עם ציון כללי של 95.900 נקודות. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית. זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין. לינוי אשרם וניקול זליקמן במוקדמות תרגיל הקרב רב. לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב בתרגיל הקרב רב בהתעמלות אמנותית! כל הכבוד, בהצלחה להם מחר בקרב רב. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. לינוי אשרם החלה עם תרגיל החישוק ואחרי שביצעה תרגיל נהדר ברמת קושי גבוהה, כהרגלה, לא הצליחה אחת המועמדות המובילות למדליה אולימפית לתפוס את החישוק אותו זרקה וקיבלה ציון נמוך יחסית של 23.500 נקודות.

לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב בתרגיל הקרב רב בהתעמלות אמנותית! לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית.

מדליית ארד ללינוי אשרם בקרב-רב באליפות העולם
מדליית ארד ללינוי אשרם בקרב-רב באליפות העולם from images1.ynet.co.il
התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי זה יכול להסיט את המחשבה. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. לא הבנתי מה הייתה בעיה עם קרדטציה של מאמנת של לינוי אין תחרות קובצתית ? לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. אני מתה לחזור כבר הביתה. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב, התחרות החשובה ביותר בהתעמלות האמנותית וכזו שמתקיימת גם במסגרת לינוי נתנה את המתנה הכי טובה לכל עם ישראל. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית.

לינוי אשרם מאתגרת את הבלתי אפשרי, ושחר צוברי מסרב לדעוך.

את הנדיה קומנץ' של ישראל. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. I do not own any copyrights of the videos or the music and i do not intend to infringe on the rights of the owners of the copyrights.a montage about israeli. לינוי אשרם החלה עם תרגיל החישוק ואחרי שביצעה תרגיל נהדר ברמת קושי גבוהה, כהרגלה, לא הצליחה אחת המועמדות המובילות למדליה אולימפית לתפוס את החישוק אותו זרקה וקיבלה ציון נמוך יחסית של 23.500 נקודות. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם. כל הכבוד, בהצלחה להם מחר בקרב רב. ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי זה יכול להסיט את המחשבה. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. גם אני אוהבת אתכם מאוד. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה.

מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. לינוי אשרם החלה עם תרגיל החישוק ואחרי שביצעה תרגיל נהדר ברמת קושי גבוהה, כהרגלה, לא הצליחה אחת המועמדות המובילות למדליה אולימפית לתפוס את החישוק אותו זרקה וקיבלה ציון נמוך יחסית של 23.500 נקודות. לינוי אשרם מאתגרת את הבלתי אפשרי, ושחר צוברי מסרב לדעוך. ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים.

אשרם: אם הייתי בבית בסגר? לא הייתי מנצחת
אשרם: אם הייתי בבית בסגר? לא הייתי מנצחת from photo.one.co.il
מחזיקים אצבעות ללינוי אשרם וניקול זליקמן. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. היום זהו יום חשוב מאוד למשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עם הגמרים של לינוי אשרם וניקול זליקמן בהתעמלות אמנותית, וכן. נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין.

לא הבנתי מה הייתה בעיה עם קרדטציה של מאמנת של לינוי אין תחרות קובצתית ?

אני מתה לחזור כבר הביתה. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי זה יכול להסיט את המחשבה. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית. לינוי אשרם בסיום תרגיל החישוק, באליפות אירופהצילום: לינוי אשרם וניצן גורן | צילום: לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. לא הבנתי מה הייתה בעיה עם קרדטציה של מאמנת של לינוי אין תחרות קובצתית ? אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. על פי הגרלת התחרות, אשרם תעלה על המשטח כמתעמלת מספר 17, בו תציג תחילה את תרגיל החישוק.

Posting Komentar

0 Komentar